onsdag den 13. marts 2013

Stofbleer :-o

Jeg har siddet et par timer og kigget på videoer og hjemmesider med stofbleer. Jeg/vi - nok mest mig... har besluttet at prøve at bruge stofbleer til den bette når han kommer. Men det er jo en jungle!!! Jeg har fået lov af en ven, at låne deres newborn stofbleer, da deres er ved at skulle skifte til nummeret større. Heldige mig :-) ellers kan man jo nemt købe sig fattig i alle de forskellige slags!
Jeg er dog kommet frem til i dag, at hvis Jacob også skal blive overbevist om at det er en super god ide, så er det nok en god ide at bruge all In one (AIO) eller lommebleer. De virker overskuelige.
Jeg blev faktisk inspireret til det af en kollegas datters firma www.funkjogging.dk. Hun har desværre lukket biksen nu, men det er da bare de flotteste bleer hun syede!
Nå kan i hvert fald næsten ikke vente med at få lov at prøve det af. Kan nærmest kun se fordele med det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...