torsdag den 25. april 2013

Uge 37+0 - i morgen

I morgen går jeg i 37+0. Det betyder at fra da af, er det helt ok at gå i fødsel. Det er så super vildt at jeg allerede er nået dertil, og så alligevel, så synes jeg også jeg (og min familie) har taget et par hårde kampe med den her graviditet. Men nu kan jeg se en ende på det. :-)
Men nu må det også gerne slutte. Det er ved at være meget tungt nu og mit bækken og haleben er under pres.
Baby er godt 3 kg nu sagde jordemoderen i tirsdags. "Han bliver nok lige så stor som sin bror" mente hun :-) kan vist godt droppe det der med små bitte babyer. Men skidt, bare han bliver lige så dejlig som sin bror så kan alt tilgives :-)
Vi krydser finger for at jeg ikke skal gå 15 dage over tid igen og at det sker snart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...