tirsdag den 17. januar 2012

Alenetid

Jeg elsker min kæreste og min vidunderlige søn og jeg sætter stor pris på den tid jeg tilbringer sammen med dem! Men på de dage Jacob arbejder sent og først har fri kl 21, har jeg for alvor min meget værdsatte alenetid efter sønnen er blevet puttet.
Men dage som i dag, hvor sønnen først falder i søvn kl 20.50 må jeg lige sluge bitterheden og tænke på hvor dejlig en dreng jeg har og hvor fedt det er, at han faktisk faldt i søvn af sig selv. Det er dog utroligt hvor hurtigt de lærer at komme med dårlige undskyldninger! De gængse som "drikke vand" og "jeg er bange" (for hvad spørger moderen så, "for..... Lastbilen...) finder sted dagligt, men i dag kom den bedste indtil videre. Han havde nede i fodenden og set en af hans bamser lå der. Den havde han glemt, og mussi (nussebamsen), sutten og meget andet. "hvor har du glemt mange ting" siger moderen lettere sarkastisk "kan du så ligge dig til at sove!" "ja, har glemt mange ting. Godnat mor"
Dejlige møgunge!

Godnat til alle møgungen derude! Store som små!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...