torsdag den 19. januar 2012

Garn fra USA

Så er jeg lige kommet hjem med mit nye garn.



Det er et prøve forsøg på at bestille fra USA og ja, konklusionen må være, at det er vildt fedt at få fingrene i garn man ikke normalt kan købe (det ene nøgle er med duft - eller det skulle det være...), men rent økonomisk kan det vist ikke betale sig.
Disse fire nøgler gav jeg 80 kr for incl forsendelse. Købt hos www.herrschners.com.
Det har taget et stk tid før de kom frem, men det må man jo leve med når det er så eksotisk :-)
Grunden til at jeg ikke købte mere er, at køber man for mere end 80,- incl forsendelse skal man betale både moms og told og så kan det slet ikke betale sig!
Men et eventyr, det har det været! Men tror nu jeg ligger mine penge ved www.garnudsalg.dk næste gang :-)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...