fredag den 6. juli 2012

Sommer!

Åh Gud. Jeg synes alle mine indlæg - de få der er for tiden, handler om hvor lidt jeg får blogget. Men sådan er det altså lige nu.
FrkOlesen har succes som aldrig før, og når min liste tenderer til at blive lidt kortere kommer der vupti flere bestillinger til. Og det er fantastisk dejligt :-) Pt har bamserne overtaget i forhold til futter. Så der kommer både elefanter, bamser og sågar en flodhest (hvis jeg kan finde et fint mønster) til. Det er sjovt :-)
















Nu er der kun en uge til sommerferie! Og vi trænger!! Alle tre. :-) vi kan se frem mod en tur i sommerhus og ellers hygge herhjemme! Det bliver dejligt med tre uger til absolut ingenting... Eller i hvert fald selvbestemte aktiviteter :-)
God sommer hvis vi ikke skrives ved!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...